Full kontroll og lønnsom drift – alt på ett sted
Er du en dyktig håndverker som ønsker å drive håndverksbedriften din smartere, mer effektivt?
Verktøyene du trenger i hverdagen
Som en del av Steddy får du verktøyene du trenger for å drive håndverksbedriften din smartere, mer effektivt – og mer lønnsomt. All kunde kommunikasjon, økonomi, dokumentasjon og HMS-kontroll er samlet på ett sted, slik at du har full oversikt over prosjektene dine fra start til slutt. Du jobber mer profesjonelt, samarbeider bedre med kunden og sparer tid som kan brukes på det som virkelig betyr noe: godt håndverk og fornøyde kunder.
Steddy er en landsdekkende håndverkskjede som gjør hverdagen enklere for deg som driver egen håndverkerbedrift. Nysgjerrig på hvordan det fungerer – og om det passer for din bedrift?
«Vi har fått et komplett system for å følge opp kundene våre fra de sender første forespørsel, til prosjektet er ferdigstilt og betalt.»
Areal Entreprenør, kjedepartner siden 2023
Dette får du med Steddy
Alt kommunikasjon samlet på ett sted
Har dere opplevd at avtaler, endringer og avklaringer skjer fortløpende, uten at det er full oversikt over hva som faktisk er blitt avtalt? Vi samler all kommunikasjon og dokumentasjon knyttet til tilbud og prosjekt på ett sted. Dette gir både dere og kunden full kontroll og oversikt. Alle endringer godkjennes digitalt av kunden, og med bedre kommunikasjon og felles informasjonsflyt får prosjektet en mer effektiv fremdrift.
Økt lønnsomhet og bedre økonomisk kontroll i prosjektene
Sliter du med å holde oversikt over prosjektøkonomi, endringer og fakturaer? Med Steddy får du alt samlet på ett sted – noe som gjør det enklere å jobbe effektivt og følge opp prosjektet og betalinger. Resultatet? Bedre kontroll, mer lønnsomme prosjekter og mindre tid brukt på administrasjon.
Enklere oppfølgning med byggeplass
Opplever du utfordringer med dokumentasjon, oppgavehåndtering og oversikt over fremdriften i byggeprosjektet? Med Steddy sin byggeplass-app får du en enklere hverdag – enten du er daglig leder, prosjektleder, utførende eller underentreprenør. Alt fra fremdrift, avvikshåndtering og HMS samles i ett brukervennlig system – slik at du alltid har full kontroll.
Kvalitetssikrede kundeoppdrag
Bruker du unødvendig tid på tilbud som ikke fører frem? Øk treffsikkerheten med oppdrag som er kvalitetssikret i forkant av Steddy sine fageksperter – i tett samarbeid med kunden.
I tillegg får du
Et kvalitetsstempel
Sertifiseringen viser at din bedrift leverer høy kvalitet, har orden i papirene og drives sunt. Dere er del av en kjede som står for kvalitet i alle ledd.
Stadig ny funksjonalitet
Vi utvikler stadig den digitale plattformen etter behov og innspill fra våre dyktige kjedepartnere.
Kontrakthåndtering
Trygghet i alle prosjekter med innebygde kontrakter i plattformen. Slik at både du og kunden er trygge på hva som er avtalt.
Felles reklamasjonshåndtering
Steddy bidrar i eventuelle tvister mellom kunden og håndverker for å sikre en ryddig prosess for alle.
Kompetanseheving
Videreutvikle din bedrift med skreddersydde kurs og kompetansepakker innen byggfag og digitale verktøy.
Rabatter og tjenester
Gode fremforhandle rabattordninger på en rekke innkjøp og tjenester.
For å bli kjedepartner må du ha:
Relevante godkjenninger
Ryddig økonomi
Minimum tre års drift, eller kompenserende kompetanse og erfaring på nøkkelpersoner
Tilstrekkelig fagpersoner med yrkesutdanning
Solide referanser fra private oppdragsgivere og profesjonelle aktører
Alle lovpålagte forsikringer
HMS- og sikkerhetskurs
Er du en dyktig håndverker?
Vi vil gjerne komme i kontakt med deg som driver seriøst håndverksarbeid, har orden på papirene og høy kvalitet. I Steddy ser vi etter profesjonelle og pålitelige håndverkerbedrifter med sunn drift og yrkesstolthet.
Vårt regionsapparat er klare til å ta imot henvendelser og svarer på alle seriøse forespørsler.
Er du nysgjerrig på hva det innebærer å være en del av Steddy – og om det kan passe for din bedrift?